FAQ
Jaký je způsob připojení?
-přes wifi AP
Jaká je cena zapojení a instalace?
-podle způsobu připojení a dle aktuálního ceníku
Jaká je rychlost připojení ?
-3 – 12 (16) Mbit/s, dle lokality a kvality signálu v místě připojení
Za jak dlouho budu připojen od závazné objednávky?
-do 10 pracovních dnů dle vytížení techniků
Způsob placení?
-převodem na účet
Jak a komu hlásit poruchu?
-na telefonním čísle 731 519 865 (Šupálek Miroslav) nebo 605 248 809 (Platek
Petr)
Než budete hlásit poruchu proveďte restart svého zařízení (odpojte min. na
minutu od napájecího zdroje)
Za jak dlouho, bude po nahlášení poruchy služba opět funkční?
-pokud se porucha týká pouze koncového zákazníka a je potřeba zásahu přímo u
něj, je porucha vyřízena obvykle do jednoho pracovního dne.
-v případě poruchy na páteřní infrastruktuře je servis 24 hod denně (odstranění
poruchy nejpozději do 72hod).
Je možné použít vlastní Wifi zařízení?
-ano, ale jen zařízení splňující požadavky standardu DZANET, zda-li se jedná o
standardní wifi posoudí technik, který provádí instalaci a konfiguraci.
V případě, že mé vlastní zařízení můžu použít, tak kolik zaplatím?
-v případě uzavření smlouvy na 1 rok se aktivační poplatek neúčtuje